Imatge d'arxiu d'un taller de teatre d'estiu. Foto: Els Carlins
Un any més la Sala Els Carlins organitza els taller de teatre a l'estiu. Un taller per a joves que pretén acostar-se als fonaments de la interpretació d'una forma dinàmica i divertida. Durant les cinc setmanes de durada del taller els alumnes experimentaran amb la interpretació d'un personatge a partir d'un text que acabaran escenificant en una representació oberta al públic.
El calendari del curset és del 28 de juny al 28 de juliol (5 setmanes) repartits amb 9 hores cada setmana. Un curset que és orientat a joves de 10 a 18 anys i amb el qual es poden triar diverses opcions d'horari i de durada per setmanes. Els tallers de teatre tenen una oferta de 15 places per grup i formen part del conjunt del programa d'activitats Penja't de l'estiu promogut per l'Ajuntament de Manresa amb la col·laboració de diverses entitats.
Opcions d'horari:
Opció matí: Dimarts, dimecres i dijous de 10:30h a 13:30h
Opció tarda: Dimarts, dimecres i dijous de 17:00h a 20:00h
Professores: Sílvia Sanfeliu i Sílvia Blàvia
Lloc: Sala Els Carlins
Preu total: 86 Euros
Preu per setmana: 20 Euros
Inscripcions: CAE (Plaça Milcentenari de Manresa)
Més informació: 630905266 (tardes)
Els Carlins ofereix tallers de teatre d'estiu
El curset es orientat a joves de 10 a 18 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2011 a les 20:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa