Després de la gran actuació a la Fira de Sant Miquel i tot esperant la seva diada, els Castellers de Santpedor s'han pres un petit respir a l'actuació a la Festa Major de Sarrià. La matinal ha quedat reduïda a dues colles ja que els Carallots de Sant Vicenç dels Horts van comunicar que causarien baixa aquesta mateixa setmana. Així, els Castellers de Barcelona han estat els únic a acompanyar la colla de la camisa daurada a plaça.
Els santpedorencs han deixat les construccions de set i el pilar de cinc per oferir-los novament a la seva gent. Han entrat a plaça amb un pilar de quatre caminat que no ha presentat cap problema. De fet, la jornada ha estat una bassa d'oli per als Castellers de Santpedor, que s'han dedicat a descarregar castells de la gamma de sis que tenen molt consolidats. Així, a la primera ronda han optat per un tres de sis. La segona és la que ha generat més aplaudiments amb un tres de sis aixecat per sota. A a la tercera, la colla bagenca ha optat per un quatre de sis que ha culminat una correcta actuació. Un pilar de quatre ha tancat la diada al barri barceloní.
La colla amfitriona, els Castellers de Barcelona, han començat amb mal peu quan el pilar de quatre caminat ha fet llenya. Posteriorment, s'han recuperat amb un tres de vuit, una torre de set, que ha necessitat de dos intents ja que en el primer han comès un peu desmuntat, i un quatre de set amb agulla. Un pilar de cinc ha posat el punt i final a un matí de castells.
Els Castellers de Santpedor ja estan centrats en la seva diada que celebraran el proper 23 d'octubre al migdia. Els Castellers de Barcelona els tornaran la visita. A més, comptaran amb la presència dels Sagals d'Osona, un de les seves colles padrines.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2016 a
les 18:28
Actualitzat el
08 d’octubre de 2016 a les
18:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
«12 sense pietat» arriba a Fals amb una intensa reflexió sobre la justícia
-
Cultura i Mitjans
«Manresa, espais perduts 2»: Francesc Comas amplia la mirada sobre la memòria urbana
