El bon final de temporada dels Castellers de Santpedor ha tingut la seva recompensa. Dissabte passat, a la gal·la celebrada a Valls, la colla de la camisa daurada va recollir un guardó que els reconeixia per haver pujat un pis més. El quatre de set descarregat a Vic en la última diada de la temporada és la construcció que els atribueix aquest dret. El cap de colla, Joan Prat, el president, Pedro Corral, i el tresorer, Pere Fernández, van ser els encarregats de recollir el record.
D'altra banda, els Castellers de Santpedor, tornaran als assajos el proper divendres 12 de febrer. Durant aquest mes, només assajaran els divendres i a partir del març tornaran els assajos també els dimecres. La primera actuació serà el 20 de març amb Margeners i Castellers de Cornellà.
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
31 de gener de 2016 a
les 21:52
Actualitzat el
31 de gener de 2016 a les
21:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
