Aquest divendres Cardona viurà un concert extraordinari. Foto: Amaresc
Amics de la Música i les Arts escèniques de la Catalunya Central (AMARESC), en col·laboració amb l'Ajuntament i la parròquia de Cardona i diverses entitats, presenten aquest divendres al vespre un concert en què els protagonistes seran Vivaldi, Bach, Haendel i Pachelbel. La suma d'esforços que ha permès fer realitat aquest convert ja va cristal·litzar, el passat dia 25, amb l'arribada de prop d'una vintena de músics i solistes internacionals a Cardona per a fer l'stage de producció del concert.
Les peces seran interpretades per Acadèmia 1750 & Orquestra Històrica del Festival de Torroella, Gemma Coma-Alabert, Josep Domènech i Stefano Demicheli.
Per a AMARESC, aquest concert és una "aposta ferma i decidida per a la sensibilització cultural mitjançant la divulgació de l'excel·lència artística i la promoció dels nous valors emergents. Cosa que es tradueix, en aquest cas, amb la presència d'una de les formacions orquestrals de referència estatal al nostre territori, amb la possibilitat de poder gaudir del talent de joves intèrprets excepcionals del país".
El concert tindrà lloc demà, divendres, a partir de les 9 del vespre, a l'església de Sant Miquel de Cardona.
Programa
1a Part
Emanuele Rincón Barone d'Astorga: Obertura de l'òpera Dafni
(1680-Ca 1757)- Presto
- Adagio
- Allegro
Johann Pachelbel: Cànon i giga en re major
(1653-1706)
Antonio Vivaldi: Nisi Dominus, RV 608
(1678-1741)
- Nisi Dominus
- Vanum est vobis
- Surgite postquam sederitis
- Cum dederit dilectis
- Sicut sagittae
- Beatus vir
- Gloria Patri
- Sicut erat
- Amen
Antonio Vivaldi: Concert per a oboè, cordes i baix
continu en la menor, RV 463
- Allegro
- Largo
- Allegro
2a Part
Georg Frideric Händel: "Scherza infida"
(1685-1759) (de l'òpera Ariodante)
"L'angue offeso mai riposa"
(de l'òpera Giulio Cesare)
"Lascia ch'io pianga"
(de l'òpera Rinaldo)
Johann Sebastian Bach: Concert per a clavicèmbal,cordes
(1685-1750) i baix continu en fa menor, BWV
1068
- Senza indicazione
- Largo
- Presto
Johann Sebastian Bach: Ària de la Suite núm.3, BWV 1068
Els clàssics, en un gran concert a Cardona
Vivaldi, Bach, Haendel i Pachelbel seran els protagonistes divendres al vespre a l'església de Sant Miquel
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2011 a les 18:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa impulsa un fòrum ciutadà per definir el Pla Municipal de Lectura 2026-2030
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, reconegut com a museu secció del MNACTEC
-
Cultura i Mitjans El Mil·lenari de Montserrat arribarà a Roma amb una exposició i concerts del Festival de Perelada
-
Cultura i Mitjans El Consell Comarcal del Bages torna als Premis Lacetània i patrocina el guardó de Cultura Popular
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós de Bages estrena «El Petit Fruitó», una revista infantil per a primària
-
Cultura i Mitjans Concurs de Pintura Ràpida de Santpedor: deu artistes plasmen el barri antic malgrat la pluja