Les activitats artístiques i creatives programades entre setmana segueixen a l'Anònima. Aquest dimecres ha tingut lloc la lliga de debat d'alumnes de secundària de Manresa, amb les tres propostes del Laboratori de creació transformadora del FABA 2022 com a tema central. La lliga de debats ha tingut per objectiu donar a conèixer el model de cultura transformadora a l'alumnat de secundària de Manresa mentre es potenciava la pràctica del debat i es difonia l'acció del FABA per implementar un centre de creació transformadora de la ciutat. Les fases finals de la lliga han estat enregistrades i es projectaran de forma contínua durant la resta del festival al mateix espai expositiu que les propostes del laboratori. A la lliga hi han participat un total de 24 alumnes de les escoles Oms i de Prat i Joviat.
Als garatges de l'Anònima també ha tingut lloc l'actuació de Leiana, nom artístic de Laia Tatjé, que ha portat a escena els fruits de les seves investigacions en la improvisació i composició de música i dansa. Tot això ho ha concentrat a Bauma, una creació pròpia teixida de peces de música i dansa, un indret de recolliment i contemplació meditativa on l'aigua del coneixement remou les aigües internes de qui observa i s'adona.
Els garatges de l'Anònima vibren com a centre de creació
Alumnes de secundària manresans posen a debat les propostes del Laboratori de creació transformadora
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2022 a les 22:02
Actualitzat el 11 de maig de 2022 a les 22:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa