El llibre Els gegants (Publicacions de l'Abadia de Montserrat) escrit per l'artesenc Quim Crusellas i il·lustrat pel navassenc Valentí Gubianas ha estat inclòs a la llista White Ravens 2021.
La White Ravens és una prestigiosa selecció que des de fa 35 anys elabora la Internationale Jugendbibliothek i està formada per 200 títols de literatura infantil i juvenil (procedents de 54 països i 38 llengües diferents), publicats recentment i que per les seves característiques (temàtica, innovació artística, estil literari, etc.) mereixen ser destacats. L'elecció dels llibres, entre els milers que rep cada any la biblioteca, està feta per 20 especialistes en literatura infantil i juvenil que cada any elabora la Internationale Jugendbibliothek (International Youth Library).
Els llibres recomanats s'exhibiran a l'estand de la Internationale Jugendbibliothek a la Bologna Children's Book Fair 2022.
«Els gegants» dels bagencs Crusellas i Gubianas, a la prestigiosa llista White Ravens 2021
És una prestigiosa selecció que des de fa 35 anys elabora la Internationale Jugendbibliothek i està formada per 200 títols de literatura infantil i juvenil
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2021 a les 17:20
Actualitzat el 14 d’octubre de 2021 a les 17:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel