El jovent de Sant Fruitós de Bages pot participar activament en l'elecció de les activitats que conformaran el programa de l'Estiu Jove, que se celebrarà del 6 al 31 de juliol a Sant Fruitós de Bages.
Totes les persones d'entre 12 i 30 anys del municipi, poden escollir entre el seguit de propostes d'esport i lleure que s'ofereixen o bé proposar noves activitats en funció dels seus interessos. Gimcana, jocs aquàtics, guerra de pintura, tornejos esportius, tallers, sortides a la natura o activitats culturals, són algunes de les propostes que s'ofereixen des del Nexe Espai Jove.
Les persones que vulguin dir-hi la seva només han d'omplir aquest formulari.
A partir del 12 de juny es farà una votació amb el grup motor de joves del municipi per decidir les activitats definitives que formaran el programa de l'Estiu Jove.
Els joves de Sant Fruitós escullen les activitats d'estiu que es realitzaran al municipi
Es pot votar i formular propostes fins al dia 11 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2021 a les 15:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel