L'Ajuntament de Manresa va convidar els jugadors del Baxi Manresa a viure l'inici del Correfoc d'aquest dilluns a la nit. L'alcalde Marc Aloy i la regidora de Comerç, Cultura i Llengua, Tània Infante, van rebre l'equip al consistori.
La plantilla va poder viure des d'un punt de vista privilegiat els primers minuts del Correfoc de Manresa. Molts dels jugadors, que veien la festa per primer cop, van quedar impressionats.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p_CZVAhqOyo[/youtube]
Els jugadors del Baxi Manresa viuen el Correfoc
Els jugadors van quedar impressionats per la imatgeria i els diables de la ciutat
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia el desdoblament de la C-55 entre Manresa i Sant Vicenç: «la decisió ja està presa» Pere Fontanals
-
-
-
La pluja intensa provoca afectacions a municipis del Bages però sense danys personals Pere Fontanals
-
L'atletisme manresà brilla en la victòria de Catalunya al Campionat d'Espanya de Federacions Pere Fontanals
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 20:07
Actualitzat el 29 d’agost de 2023 a les 20:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós inicia el procés per posar nom a dos parcs i al nou CAP del municipi
-
Cultura i Mitjans La lluna plena i Montserrat tornen a brillar a Castellbell i el Vilar amb el Pla de Lluna
-
Cultura i Mitjans Dotze mirades literàries a l'art prohibit: Lola Palau torna amb un recull inspirat en peces censurades
-
Cultura i Mitjans El 64% dels comerços de Sant Fruitós inicien l'atenció en català
-
Cultura i Mitjans Canvi d'intèrprets d'última hora al Festival de Sant Fruitós per una indisposició de Mireia Pintó