Les Terres de l'Ebre han estat una de les grans protagonistes de la tarda de diumenge a la Fira Mediterrània de Manresa. Una de les formacions musicals més conegudes d'aquest territori, Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, ha presentat les seves cançons amb un col·laborador d'excepció: La Banda Musical de la Lira Ampostina, una de les representants de la gran tradició musical ebrenca. La unió de les dues formacions musicals en un sol concert ha fet petit l'escenari del teatre Kursaal ja que, apart dels sis músics de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, la banda ampostina ha estat formada per 90 músics.
La banda ha versionat temes de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries complementant-ne les veus i els instruments, un acompanyament que ha fet créixer les seves cançons, donant-hi una nova dimensió. Una fusió molt encertada que ha entusiasmat un públic que ha omplert fins dalt el teatre Kursaal.
En el concert s'han interpretat temes del nou disc de la formació anomenat No tinc diners, un nou treball que parla de la crisi econòmica, els refugiats o, sobretot, de temes genuïnament ebrencs. Però, apart dels temes del nou disc, el concert ha repassat les cançons més emblemàtiques que el grup ha anat fent al llarg dels anys. Com és habitual, Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries han alternat les seves cançons amb diferents parlaments de caire humorístic tot fent participar el públic. Les Jotes de Ronda han tancat el concert tot repassant diferents temes d'actualitat com les càrregues policials que es van fer en el referèndum de l'1 d'octubre. Després hi ha hagut diversos visos que han acabat amb una de les cançons més conegudes del grup Lo Carrilet de la Cava. Un concert excepcional que el públic ha agraït amb un molts aplaudiments, tant durant el concert com al final.
Els músics de les Terres de l'Ebre fan petit l'escenari del Kursaal
La Banda de la Lira Ampostina ha acompanyat Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries versionant les seves cançons
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2017 a les 22:27
Actualitzat el 08 d’octubre de 2017 a les 22:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
-
Cultura i Mitjans
La nova Cavalcada de Reis de Manresa convenç en escena, però pateix pel fred
