Les Terres de l'Ebre han estat una de les grans protagonistes de la tarda de diumenge a la Fira Mediterrània de Manresa. Una de les formacions musicals més conegudes d'aquest territori, Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, ha presentat les seves cançons amb un col·laborador d'excepció: La Banda Musical de la Lira Ampostina, una de les representants de la gran tradició musical ebrenca. La unió de les dues formacions musicals en un sol concert ha fet petit l'escenari del teatre Kursaal ja que, apart dels sis músics de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, la banda ampostina ha estat formada per 90 músics.
La banda ha versionat temes de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries complementant-ne les veus i els instruments, un acompanyament que ha fet créixer les seves cançons, donant-hi una nova dimensió. Una fusió molt encertada que ha entusiasmat un públic que ha omplert fins dalt el teatre Kursaal.
En el concert s'han interpretat temes del nou disc de la formació anomenat No tinc diners, un nou treball que parla de la crisi econòmica, els refugiats o, sobretot, de temes genuïnament ebrencs. Però, apart dels temes del nou disc, el concert ha repassat les cançons més emblemàtiques que el grup ha anat fent al llarg dels anys. Com és habitual, Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries han alternat les seves cançons amb diferents parlaments de caire humorístic tot fent participar el públic. Les Jotes de Ronda han tancat el concert tot repassant diferents temes d'actualitat com les càrregues policials que es van fer en el referèndum de l'1 d'octubre. Després hi ha hagut diversos visos que han acabat amb una de les cançons més conegudes del grup Lo Carrilet de la Cava. Un concert excepcional que el públic ha agraït amb un molts aplaudiments, tant durant el concert com al final.
Els músics de les Terres de l'Ebre fan petit l'escenari del Kursaal
La Banda de la Lira Ampostina ha acompanyat Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries versionant les seves cançons
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2017 a
les 22:27
Actualitzat el
08 d’octubre de 2017 a les
22:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La consellera de Cultura visita L'Art de Viure d'Ampans a Manresa i destaca la dignitat del projecte
-
Cultura i Mitjans
Jordi Robirosa serà el pròxim convidat del cicle Pessics de vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Més de 200 alumnes competeixen a Manresa a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
-
Cultura i Mitjans
Finalitzen les obres de restauració de les façanes nord i est del Castell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp dirigeix «Llach - Gener 76» al Palau de la Música amb la Coral Escriny i Santi Arisa
-
Cultura i Mitjans
La Fira Mediterrània compensa la petjada de carboni amb la millora ambiental de centres socials
