La Sala 2 de Gener d'Artés acollirà el proper dissabte a partir de les 6 de la tarda la interpretació de Com dir-ho? de Josep Maria Benet i Jornet protagonitzada pels navarclins Xènia Sellarés i Jaume Costa, que es va estrenar el passat 10 d'octubre al Kursaal de Manresa.
Amb Com dir-ho?, Josep Maria Benet i Jornet (1940-2020), autor prolífic amb més de 40 obres publicades i un dels principals renovadors del teatre català, va tancar la trilogia de teatre de cambra que va encetar amb Soterrani (2008) i va continuar amb Dues dones que ballen (2011). Xènia Sellarés i Jaume Costa es posen a la pell d'uns personatges intensos, que cerquen les paraules adequades per poder expressar-se. Paraules que esdevenen eines de compensació que els poden ajudar a viure i a poder seguir endavant.
Es tracta d'un text apassionant que captiva i enganxa des del primer instant sense. "Fora plou sense misericòrdia. Un professor universitari es presenta al pis d'una alumna que d'aquí molts pocs dies ha de presentar el seu treball de fi de carrera. Comença una conversa aspra entre tots dos. Per què s'enfronten? L'única cosa que sembla clara és que l'home li vol dir alguna cosa i no sap com fer-ho. Però què és el què li vol dir? Com dir-ho?".
Les entrades anticipades numerades es poden adquirir a l'Esplai.
Els navarclins Xènia Sellarés i Jaume Costa portaran dissabte a Artés «Com dir‐ho?» de Benet i Jornet
Cultura i Mitjans
Interpretaran l'obra a la Sala 2 de Gener a partir de les 6 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Economia El personal administratiu amb atenció al públic lidera la demanda laboral al Bages Redacció
-
Cultura i Mitjans De les cendres de les Brucardes a un cant d'esperança: Juriol estrena la versió acústica de «Cendra» Redacció
-
Societat Desnonen una família amb tres fills a Manresa sense alternativa habitacional al Bages Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
Publicat el
13 de desembre de 2022 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El CAE tanca el 2025 amb més de 53.000 participacions i el reconeixement del Premi Actius Socials
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Formació d'Adults de Súria obrirà les matriculacions el 3 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Jardins de Llum 2027 obre la convocatòria artística
-
Cultura i Mitjans
Una exposició repassa els dotze anys del cicle Sons del Camí
-
Cultura i Mitjans
Rajadell ja té un estudi que situa la fortificació de Can Viladés en la Tercera Guerra Carlina
-
Cultura i Mitjans
La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages
