Els Pastorets de Sant Salvador de Guardiola mantenen un any més l'equilibri entre el text tradicional i l'originalitat del seu format. El teatre La Sala és l'escenari, un any més, de les representacions del muntatge dirigit per Regina Ferrer i desplegat gràcies a un centenar d'actors i actrius amateurs de totes les edats, entre ells famílies guardiolenques al complet.
La posada en escena del clàssic de Josep Maria Folch i Torres torna a caracteritzar-se per una acció desplegada gairebé íntegrament a la platea. D'aquesta manera, el públic, disposat en cercle, és partícep de primera mà de l'acció, alhora que es fomenta la seva interacció amb els personatges. Aquest format de proximitat, incorporat al muntatge ara fa sis anys, és un dels trets distintius de les representacions dels Pastorets de Sant Salvador de Guardiola, que han anat consolidant-se com una de les cites culturals més destacades i participatives de la comarca. És per aquest motiu que, després de cinc edicions portades a escena per l'agrupació teatral 7+2, els Pastorets de Sant Salvador estaran representats a partir d'ara per una entitat cultural específica, Kràpules, que dóna forma jurídica tant a aquest moviment teatral com a les caramelles de Guardiola.
Les funcions del Pastorets de Sant Salvador de Guardiola tindran lloc els dies 6 i 7 de gener a les 20.30h i el dia 8 de gener a les 18h. Les representacions comptaran amb la col·laboració dels Tabalers de Xàldiga i la funció del dia 6 de gener, dia de Reis, comptarà a més amb la visita sorpresa de Ses Majestats els Reis d'Orient abans d'emprendre el camí de tornada a casa.
Els Pastorets de Guardiola acomiaden el Nadal amb la seva genuïna posada en escena
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Successos Sis contenidors incendiats en només deu minuts en un barri de Manresa en una nova tarda de focs Pere Fontanals
-
Successos Dos incendis de vegetació en poques hores cremen 1.500 metres quadrats a Sant Fruitós Redacció
-
Societat La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela Pere Fontanals
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
Publicat el
03 de gener de 2017 a
les 20:55
Actualitzat el
03 de gener de 2017 a les
20:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa dedicarà les Vesprades d'estiu al llegat d'Antoni Gaudí
-
Cultura i Mitjans
La Gresca a la Fresca omplirà Sallent de música, cinema i concerts durant tot el juliol
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Súria oferirà cinc dies de música, cultura popular i activitats per a tothom
-
Cultura i Mitjans
Arrenca el Campus Gospel de Rajadell amb un centenar llarg d'inscrits
-
Cultura i Mitjans
La consellera de Cultura visita Sant Fruitós per conèixer el projecte de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa
