Els Salats de Súria han descarregat aquest diumenge el 7 més matiner de la seva història. Ha sigut aquest a Coaner, en la seva primera actuació del 2016, en el marc de la Segona Trobada de Primavera.
En un dia assolellat, la trobada ha començat de bon matí amb la caminada a Coaner, des de Súria i des de Valls, i amb la ruta en BTT. Un cop la gent ha arribat a lloc, s'han organitzat jocs, tallers i una visita guiada del conjunt monumental.
Un cop arribat el migdia, l'actuació ha començat. D'entrada, els Salats han descarregat dos pilars de 4. A la primera ronda de castells, per agafar el to, han descarregat un 4d6. Ha sigut a la segona ronda, quan han descarregat el primer 3d7 de la temporada, pràcticament un mes abans del set més matiner que van aconseguir la temporada passada. A la tercera ronda, els Salats han descarregat el 3d6p i, finalment, un p4 per sota.
Per la seva banda, els Castellers de Badalona han descarregat -després d'una bona caminada- un pd4, un 3d6p, un 3d6, un 4d6p i han acabat la seva actuació amb un pd4. Totes dues actuacions s'han combinat amb una mostra de balls de bastons de l'Agrupació Sardanista de Súria. La Trobada ha finalitzat amb un àpat de tots plegats enmig d'un entorn únic.
La propera actuació serà diumenge 10 d'abril a Navàs, juntament amb els Castellers de Berga, amb motiu de la Festa de la Primavera.
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 03 d’abril de 2016 a les 23:53
Actualitzat el 03 d’abril de 2016 a les 23:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»