El grup de teatre de Sant Joan de Vilatorrada, Gog i Magog, és protagonista aquest dilluns d'una crònica del diari Buriad Chnien, de la república de Buriària, a la part asiàtica -a sobre de Mongòlia- de la Federació Russa.
El motiu és l'acompanyament musical que l'artista d'aquella zona de més enllà de Sibèria, Oyunoy Baturova, va fer durant l'actuació del grup bagenc a la festa del Cau de Bruixes que es va celebrar a Centelles el passat 23 de gener. La crònica recull la tradició de la festa des de quan el 1998 va ser creada per un grup de veïns i l'edició d'enguany que, sota la direcció de Josep Noguera, va portar a Gog i Magog a interpretar uns dansa de Buriàtia -a la foto- amb l'acompanyament musical de Baturova, i a l'elaboració d'un flash mob que passarà per diversos llocs del món.
Els santjoanencs Gog i Magog, protagonistes en un diari de Rússia
El diari regional Buriad Chnien fa crònica d'una actuació del grup d'espectacles a Centelles acompanyats de la música d'allà, Oyunoy Baturova
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2016 a
les 23:14
Actualitzat el
08 de febrer de 2016 a les
23:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
