La colla castellera Tirallongues de Manresa ha actuat aquest dissabte a Manresa juntament amb la colla castellera osonenca Nyerros de la plana.
L'actuació inicialment tenia lloc a la plaça Sant Domènec de Manresa, però per causes meteorològiques, les colles s'han tingut que desplaçar fins a la pista poliesportiva de la Font dels Capellans.
Els manresans sortien amb tres pilars de quatre, a primera ronda executaven un magnífic 5d7amb agulla, un castell que descarregaven per primer cop aquest any. A segona ronda presentaven un altre castell inèdit aquesta temporada : el 9d6, un castell que requereix molts castellers tant de pinya com de tronc, la colla aconseguia descarregar-lo sense problemes, aquesta construcció era la tercera de la història de Tirallongues, A tercera ronda descarregaven un 4d7 amb estrenes de castellers en les posicions de terç i una acotxadora. Continuaven l'actuació amb un pilar de 5 amb l'estrena també d'una terça, i finalitzaven la diada amb dos pilars de quatre.
Nyerros de la Plana per la seva part sortien amb un pilar de quatre. A primera ronda mostraven un 3d6amb agulla, un 3d6 a segona ronda i un pilar de quatre a tercera, finalitzaven l'actuació amb un pilar de quatre.
La propera actuació de Tirallongues tindrà lloc diumenge dia 5 a les 12 del migdia a la plaça Crist Rei de Manresa amb motiu de la diada de Sant Martí.
La colla és marca aquesta actuació amb les màximes ambicions, on pretén mostrar castells de la gamma de vuit i aconseguir així, la millor temporada de la història de Tirallongues.
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
05 de novembre de 2017 a
les 00:33
Actualitzat el
06 de novembre de 2017 a les
00:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
