Els Tirallongues de Manresa han calabrat aquest diumenge la Diada de Rams a la plaça Sant Doménec amb els Castellers de l'Alt Maresme, els Castellers del Riveral i els Minyons de Terrassa.
Per començar els Tirallongues ha entrat amb 3 pilars de 4 i les colles convidades amb 2 pilars de 4. A primera ronda, els manresans han descarregat un 5 de 7, els Maduixots un 4 de 7, els de la Catalunya Nord un 3 de 7 i els egarencs un 4 de 8.
A segona ronda els Tirallongues ha descarregat un 4 de 7 amb agulla, els del Maresme un 3 de 7, els Minyons un 9 de 7 amb 3 enxanetes i els del Riberal un 4 de 7. A tercera ronda, els Tirallongues ha descarregat un 4 de 7, els Maduixots i els del Riberal un 5 de 6, i els Minyons una torre de 7.
Per finalitzar, Tirallongues i Maduixots han descarregat un pilar de 5 i 2 pilars de 4, els del Riberal un pilar de 5 i els Minyons un vano de 5.
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
14 d’abril de 2019 a
les 22:34
Actualitzat el
14 d’abril de 2019 a les
22:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
-
Cultura i Mitjans
Carles-Jordi Guardiola dona a l'Arxiu Comarcal un exemplar únic de la «Passió» de Manresa del 1798
-
Cultura i Mitjans
La pluja converteix l'Aplec de Coaner en un congrés sobre el seu patrimoni monumental i natural
-
Cultura i Mitjans
«Pla per Roig» recrearà al Kursaal l'entrevista de Montserrat Roig a Josep Pla del 1972
-
Cultura i Mitjans
El Govern tria una nau a Sant Fruitós per ubicar-hi la Reserva Nacional de museus el 2030
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
