Els Tirallongues de Manresa i els Sagals d'Osona han actuat aquest dissabte a la plana de l'Om en el transcurs de la 22a Fira Mediterrània. La colla amfitriona ha obert amb do pilars de 4 i els Sagals d'Osona, també amb dos pilars de 4.
En primera ronda, els Tirallongues han fet el 23è 4 de 8 (el 6è de la temporada), on han hagut de defensar la construcció mentre la descarregaven, i Sagals una torre de 7 molt bonica.
En segona ronda, els Tirallongues han descarregat un 5 de 7 sense més complicacions i els Sagals, feien dos intents de 3 de 8 sense poder completar el castell.
En tercera ronda, tant Tirallongues com Sagals, han descarregat respectivament un 4 de 7 amb agulla. Per finalitzar, i conjuntament, les dues colles han descarregat un pilar de 5 cadascuna.
Els Tirallongues, per concloure la diada de Fira Mediterrània i donar, també, protagonisme a la canalla de la colla, han descarregat 2 pilars de 4.
Els Tirallongues descarreguen durant la Mediterrània el seu 23è 4 de 8
La colla castellera manresana ha actuat amb els Sagals d'Osona
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2019 a les 20:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC