Els Tirallonguez han actuat aquest dissabte amb els Moixiganguers d'Igualada a Santa Coloma de Queralt amb motiu de la seva Festa Major.
Tant la colla igualadina com la manresana han obert amb dos pilars de 4. Tot seguit, les dues colles han entrat a la Plaça de l'Església realitzant dos pilars de 4 caminant.
A primera ronda, els Moixiganguers han fet un 4 de 8 que ha fet llenya mentre el descarregaven, i els Tirallongues, un 4 de 7 sense complicació. A segona ronda, Moixiganguers han fet un 4 de 7 amb agulla que han descarregat sense problemes, i els de Manresa, un 3 de 7 molt maco i estable en tots els seus pisos.
A tercera ronda, Moixiganguers han fet un 3 de 7 i Tirallongues un 5 de 6 amb estrenes als segons i acotxadora. Per finalitzar, els Moixiganguers han fet un vano de 5 (dos pilars de 4 als laterals I un pilar central de 5) i els Tirallongues, un pilar de 5 (amb estrenes a tot el tronc) i tot seguit 2 pilars de 4.
En acabar hi ha hagut sopar de germanor i xerinola, seguit de concert amb Ebri Knight i Koers.
Els Tirallongues estrenen gent a les seves construccions a Santa Coloma de Queralt
Els castellers manresans han fet una actuació solvent i bonica
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 18 d’agost de 2019 a les 15:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives