Aquest diumenge, el Tirallongues de Manresa han fet la seva primera actuació de l'any a Banyoles amb Esparxats de l'Estany i Castellers de les Gavarres.
Per començar l'actuació, els de Manresa han obert amb dos pilars de 4, del qual un ha caigut, Esperxats amb dos pilars de 4 i un pilar de 3 i els de les gavarres amb un pilar de 4
A la primera ronda els manresans han descarregat un 3 de 7, la colla de l'Estany un 5 de 6 i els castellers de les Gavarres un 3 de 6. En segona ronda els castells que s'han dut a terme han sigut 5 de 6 per part dels Tirallongues, un 4 de 6 amb agulla dels Esparxats i un 4 de 6 dels Castellers de les Gavarres.
En última ronda, Tirallongues ha descarregat un 4 de 6 amb agulla, els de l'Estany un 4 de 6 i els de les Gavarres no han fet castell.
Per acabar l'actuació pilar de 5 per part dels de Manresa, pilar de 4 dels Esparxats i pilar de 4 dels de les Gavarres.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2019 a
les 21:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sallent programa activitats familiars amb un taller sostenible i jocs de taula
-
Cultura i Mitjans
La Feria de Abril tornarà a Sant Fruitós amb una segona edició plena d'activitats
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
