Aquest diumenge, el Tirallongues de Manresa han fet la seva primera actuació de l'any a Banyoles amb Esparxats de l'Estany i Castellers de les Gavarres.
Per començar l'actuació, els de Manresa han obert amb dos pilars de 4, del qual un ha caigut, Esperxats amb dos pilars de 4 i un pilar de 3 i els de les gavarres amb un pilar de 4
A la primera ronda els manresans han descarregat un 3 de 7, la colla de l'Estany un 5 de 6 i els castellers de les Gavarres un 3 de 6. En segona ronda els castells que s'han dut a terme han sigut 5 de 6 per part dels Tirallongues, un 4 de 6 amb agulla dels Esparxats i un 4 de 6 dels Castellers de les Gavarres.
En última ronda, Tirallongues ha descarregat un 4 de 6 amb agulla, els de l'Estany un 4 de 6 i els de les Gavarres no han fet castell.
Per acabar l'actuació pilar de 5 per part dels de Manresa, pilar de 4 dels Esparxats i pilar de 4 dels de les Gavarres.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2019 a les 21:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Èxit de públic al primer Set de Joia, que uneix joieria contemporània i vins del Bages
-
Cultura i Mitjans Súria reuneix 270 trabucaires de tot Catalunya en una trobada històrica i multitudinària
-
Cultura i Mitjans Els Aplecs de Patrimoni Obert mostren de forma diferent Sant Amanç de Viladés i Castellar
-
Cultura i Mitjans La Comunitat Palestina de Catalunya rep el Premi Pere Casaldàliga a la Solidaritat del Clam
-
Cultura i Mitjans L'Embarrats de Sant Joan de Vilatorrada viu l'edició més multitudinària dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans Memòria.cat homenatja Pilar Aymerich amb un web sobre la seva fotografia icònica