Aquest diumenge a les 12.00 del migdia, la colla manresana Tirallongues de Manresa ha actuat a Vic amb Sagals d'Osona, castellers de Berga i els castellers de Figueres en motiu de la diada de la Colla Castellera Sagals d'Osona.
Els Tirallongues han actuat aquest diumenge a Vic amb els Sagals d'Osona, Castellers de Berga i Castellers de Figueres amb motiu de la diada de la colla local.
La colla local ha obert amb quatre pilars de 4, els de Berga amb dos pilars de 4, i els de Figueres i els Tirallongues amb un pilar de 4. A primera ronda, els Sagals han descarregat un 3 de 8, els de Berga un 3 de 7 amb agulla, els de Figueres un 4 de 7 amb agulla i els Tirallongues un 3 de 7.
A segona ronda, els Sagals han fet un intent de 2 de 8 amb folre, els de Berga han carregat una torre de 7 que ha fet llenya, els de Figueres han fet l'intent de 4 de 8 i els Tirallongues un 4 de 7.
A tercera ronda, els Sagals han descarregat un 4 de 8, els de Berga un 3 de 7, els de Figueres han tornat a fer un intent de 4 de 8 sense èxit i els Tirallongues un 5 de 6 sense complicacions.
Per finalitzar, la colla castellera local han descarregat tres pilars de 4, la colla castellera de Berga un pilar de 4, i els de Figueres I els Tirallongues un pilar de 5 cadascun.
Tot i les caigudes d'alguns castells de les colles participants, la diada ha seguit amb normalitat gràcies a les atencions dels serveis mèdics i dels membres sanitaris de les colles participants.
Els Tirallongues fan una actuació sense complicacions a la diada dels Sagals d'Osona
Han participat a la trobada, a més, els castellers de Berga i els de Figueres
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2019 a
les 22:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Setmana dels Geoparcs Europeus torna amb una vintena d'activitats al territori
-
Cultura i Mitjans
Prop de 300 infants participaran diumenge al projecte ReXics del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Gemma Humet homenatjarà Violeta Parra aquest diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Marta Marco i Ernest Villegas portaran «Cor dels amants» al teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa converteix l'«Au maria!» en símbol d'identitat amb nou marxandatge
