El passat diumenge els Tirallongues de Manresa han anat a Barberà a participar en la que és la seva segona actuació de la temporada amb Saballuts, Castellers de Terrassa i Escaldats. Les tres primeres colles han obert actuació amb 2 pilars de 4, i i els Escaldats amb un pilar de 4 aixecat per sota.
A la primera ronda, els manresans han descarregat un 4 de 7, la colla de Sabadell un 7 de 7 i els castellers de Terrassa un 3 de 7. En segona ronda, els castells que s'han dut a terme han estat un 4 de 7 amb agulla per part dels Tirallongues, un 4 de 8 amb agulla els Saballuts, un 4 de 7 amb agulla els Castellers de Terrassa i un intent desmuntat de Torre de 6 per part dels Escaldats. En tercera ronda Tirallongues ha descarregat un 3 de 7, els de Sabadell un 5 de 7, els de Terrassa un 4 de 7 i els Escaldats un 3 de 6.
En ronda de repetició Saballuts, Castellers de Terrassa i Tirallongues han optat per un pilar de 5, mentre que els Escaldats han descarregat un 3 de 6 amb agulla. Per acabar la actuació, totes les colles han descarregat 2 pilars de 4.
La pròxima actuació els Tirallongues será el dia 6 d'abril a les 6 e la tarda a plaça Europa de MAnresa per la diada local de Tirallongues on l'acompanyaran dues colles veïnes com Castellers de Santpedor i Picapolls de la Gavarressa.
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
26 de març de 2019 a
les 21:25
Actualitzat el
26 de març de 2019 a les
21:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La manresana Aina López Pla, convidada al concert de Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band
-
Cultura i Mitjans
El 18è Torneig Carcassonne de la Llum reuneix 40 participants a Manresa
-
Cultura i Mitjans
L'Espai 7 de Manresa presenta «Refugis», una mostra sobre protecció i creació col·lectiva
-
Cultura i Mitjans
El director manresà David Victori tornarà a casa per presentar el seu darrer èxit «Cortafuego»
-
Cultura i Mitjans
El Most Festival es posa en ruta amb projeccions a Navàs, Artés i Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans
Premi Plata als Mossos i Plàtan a l'ATM als Premis Batec 2024
