Aquest dissabte la colla castellera dels Tirallongues de Manresa han actuat a Manlleu juntament amb els Nyerros de la Plana, Castellers de Caldes, Xiqüelos i Xiqüeles del Delta, Castellers de les Gavarres, Falcons de Barcelona, i Falcons de Vilanova, en motiu del 20é aniversari de la colla castellera local dels Nyerros de la Plana.
Els manresans mostraven dos pilars de 4 d'inici. A primera ronda de castells descarregaven un 4d7 molt solvent i parat, a segona ronda executaven un 3d7 sense masses problemes, per la quarta ronda descarregaven un magnífic pilar de 5, finalitzaven la seva actuació amb dos pilars de 4.
Per part dels Nyerros de la Plana, iniciaven la seva diada amb dos pilars de 4, mostraven també un 4de6 amb agulla, un 5d6, un 2d6, finalment descarregaven un vano de 5. Els osonencs tancaven la jornada com la seva millor actuació des de l'octubre del 2014.
Castellers de Caldes sortien amb un pilar de 4 aixecat per sota, un 3d7, un 4d7, un 2d6, i finalment un pilar de 4, millor diada també dels ‘Escaldats' aquesta temporada.
Xiqüelos i Xiqüeles del Delta, mostraven un pilar de 4 d'inici, un intent desmuntat d'un 3d6, un 3d6 descarregat i finalment un pilar de 4.
Bona diada per tant, dels Tirallongues de Manresa que ja prepara la seva propera actuació que tindrà lloc a Vilanova i la Geltrú el dia 14 de juliol, abans però ,els manresans faran una petita demostració de castells a la plaça Sant Domènech de Manresa el dia 7 de juliol a les 17.30h amb motiu de la Fira Intercultural.
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 02 de juliol de 2018 a les 00:56
Actualitzat el 02 de juliol de 2018 a les 00:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Súria obre les portes de la Fàbrica Abadal per les Jornades Europees de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Les portes obertes a Cal Clarassó atrauen el doble de visitants durant les Jornades de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans Castellbell i el Vilar renova el suport a la Capella de Música Burés amb un conveni anual
-
Cultura i Mitjans Una caminada pel Camí del Vilar fa viure el patrimoni de Castellbell i el Vilar
-
Cultura i Mitjans Manresa proposa distingir amb la Medalla al Mèrit Cultural Francesc Comas i Joan Morros
-
Cultura i Mitjans La Fira Mediterrània tanca la 28a edició amb una xifra rècord de professionals acreditats