Els Tirallongues de Manresa han actuat aquest dissabte a Terrassa juntament amb els Minyons de Terrassa amb motiu de la Vigilia de Diada de la colla local.
La colla manresana sortia amb un pilar de 4 d'entrada, un 3 de 6 amb l'agulla a primera ronda de castells i un 2 de 6 a segona ronda, un 3 de 6 a tercera ronda i finalitzaven la seva jornada amb el primer pilar de 5 de la temporada.
Els Minyons de Terrassa exhibien dos pilars de 4, un 4 de 8 a primera ronda, un 3 de 8 a segona i un 2 de 7 a tercera, finalitzaven la seva diada amb dos pilars de 5.
Amb aquesta diada els manresans han tancat la seva curta però intensa temporada des de la represa castellera.
Els Tirallongues tanquen la temporada amb els Minyons a Terrassa
La colla manresana ha fet el seu primer pilar de 5 de la temporada
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2021 a les 19:13
Actualitzat el 22 de novembre de 2021 a les 19:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa