La colla castellera dels Tirallongues de Manresa han actuat aquest passat diumenge juntament amb els castellers dels Malfargats del Pallars durant la Festa Major de Sort, on han tornat a descarregar un 3de6 aixecat per sota.
Els manresans sortien amb un pilar de 4 d'entrada. A primera ronda castells, descarregaven un 3de7, a segona ronda un 3de6 aixecat per sota, un 3de6 amb agulla a tercera i un pilar de 5 a la ronda de pilars. S'acomiadaven de la seva participació amb dos pilars de 4 de sortida.
Per part de la colla de Tremp, executaven dos pilars de 4 d'inici, un 3de6, un 3d6 amb agulla, un 4de6 en les rondes de castells, finalitzaven l'actuació amb un pilar de 4 final i tres pilars de 3 de canalla.
Bones sensacions de nou per part dels de la camisa ratllada que tornaven a portar un castell de 7 i el 3de6 aixecat per sota a fora de casa, i acompanyat també, per un bon nombre d'efectius per aquesta ocasió.
Els Tirallongues ja preparen la seva propera diada que tindrà lloc a Millars (Catalunya del Nord) el dia 5 d'agost en el seu últim desplaçament abans de la seva esperada diada de Festa Major de Manresa.
Els Tirallongues tornen a descarregar el 3de6 aixecat per sota
Aquest diumenge durant la Festa Major de Sort
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’agost de 2023 a
les 15:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria dedicarà l'acte central de l'Any Magí Fàbrega al seu llegat acadèmic i humà
-
Cultura i Mitjans
El manresà Jordi Roca, finalista d'un festival internacional de fotografia a Sarajevo
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recuperarà La Sala cooperativa com a nou espai cultural i social
-
Cultura i Mitjans
Una exposició a Súria reinterpreta el patrimoni del Poble Vell a través de la mirada dels alumnes
-
Cultura i Mitjans
Balsareny celebrarà dissabte la XIV Trobada Gegantera amb l'aniversari d'en Joan i la Mariona
-
Cultura i Mitjans
«Gens familiars» s'estrena al Kursaal amb dues funcions després de guanyar el Premi El Galliner
