La colla castellera dels Tirallongues de Manresa ha actuat aquest diumenge juntament amb els Castellers de l'Alt Maresme a Blanes, amb motiu de la Festa Major d'aquesta localitat.
La jornada castellera s'iniciava amb els tradicionals pilars d'entrada, un pilar de 4 caminant per part de la colla local dels Castellers de l'Alt Maresme i un pilar de 4 dels manresans
A primera ronda de castells els Tirallongues sortien amb un 4d7 amb agulla amb molt bona feina per part de la pinya, a segona ronda mostraven un bonic 5d7 també ben executat, per la tercera ronda seguien amb les construccions de 7 exhibint un castell de 4d7 sense masses problemes, per la quarta ronda descarregaven un magnífic pilar de 5 que a més aconseguien girar-lo per la part del tronc, un pilar que donada la solvència en que la colla el descarrega, demana pujar un pis més, finalitzaven l'actuació amb dos pilars de 4.
Per part dels Castellers de l'Alt Maresme, també anomenats Maduixots, iniciaven la seva diada amb un 5d7 a primera ronda de castells, a segona ronda mostraven un 4d7 amb l'agulla que finalment per indecisió de la canalla a l'hora de coronar-lo, no aconseguien descarregar, per tant quedava com a intent desmuntat, per la tercera ronda descarregaven un 3d7, un 4d7 a quarta ronda, i un pilar de 5 a cinquena ronda, tancaven la seva jornada amb dos pilars de 4.
Els manresans segueixen en la bona línia per poder encarar un intens mes d'agost amb les ambicions de poder tornar a mostrar construccions de 8.
La propera diada dels Tirallongues tindrà lloc el dia 4 d'agost a Altafulla.
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
23 de juliol de 2018 a
les 00:03
Actualitzat el
23 de juliol de 2018 a les
00:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
