La Festa dels Traginers ha acabat omplint de gent els carrers de Balsareny aquest cap de setmana malgrat que els visitants han anat arribant als actes tard. El temps quasi primaveral d'aquest diumenge al matí ha ajudat a fer la festa de Sant Antoni més reeixida.
Sobre les 11 del matí ha començat la cavalcada, que encapçalaven el banderer i els cordonistes, seguits de les pubilles encapçalades per la de Catalunya, la santvicentina Marta Serran, gegants, musics i un munt interminable de bestiar, cavalls, carruatges, potser enguany menys vistosos, i com no els grups d'espontanis, els bous, mossos d'esquadra d'època o els genets participants a les curses. Com a curiositat, comentar que el traginer més veterà tenia 85 anys.
Els Traginers de Balsareny llueixen en uns carrers plens de gent
Cultura i Mitjans
La tradicional i reconeguda festa de Sant Antoni porten animals, carruatges i actes a la vila del nord del Bages
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Redacció
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
31 de gener de 2016 a
les 22:53
Actualitzat el
02 de febrer de 2016 a les
15:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
