La Sala d'Exposicions del Centre Cultural el Casino de Manresa va estrenar el 26 d'agost passat, en el marc de la Festa Major, l'exposició Ser arbre, de l'artista manresà Josep Morral. La mostra és una bona ocasió per veure les darreres creacions de l'artista que combinen elements naturals amb pintura acrílica, llapis i imatges digitals. Es pot visitar fins al 24 d'octubre, de dimarts a diumenge i festius de 17.30 a 20.30 h.
Amb motiu de l'exposició i com activitat complementària, l'Ajuntament va organitzar una visita comentada amb l'artista per al dia 18 de setembre a les 6 de la tarda, que ha esgotat totes les places previstes. Per aquest motiu, ofereix una segona trobada amb l'artista per al divendres 24 de setembre, a les 7 de la tarda.
La reserva d'invitacions que a la nova visita comentada s'ha de fer al correu centrecultural@ajmanresa.cat o bé trucant al telèfon 938720171 (de dimarts a diumenge de 17.30 a 20.30 h).
[noticia]99045[/noticia]
Es programa una segona visita comentada a l'exposició «Ser arbre» de Josep Morral
Cultura i Mitjans
La nova visita tindrà lloc divendres 24 de setembre a les 7 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Economia La Junta de la Séquia actualitza el reglament de 1859 amb només nou vots de marge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Blaumut trenca el comiat dels escenaris per actuar al concert de Nadal d'Ampans a Manresa Pere Fontanals
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau arrenca aquest dijous el Mundial de trampolí a Nanjing Pere Fontanals
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna material sanitari donat per Roca Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Cosmògraf celebra deu anys a Manresa amb una mirada als canvis que han transformat el món Pere Fontanals
Publicat el
03 de setembre de 2021 a
les 15:50
Actualitzat el
03 de setembre de 2021 a les
15:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Stalow Fest tornarà al Congost amb una jornada de cultura urbana, skate i hip-hop
-
Cultura i Mitjans
Manresa homenatja Ferran Costa amb una exposició col·lectiva i mostra els gravats de Mia Perramon
-
Cultura i Mitjans
MOU-TEatre torna a Els Carlins amb una creació itinerant sobre el sentit de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Maria Rodríguez Soto porta al Kursaal l'adaptació teatral de la novel·la «Permagel»
-
Cultura i Mitjans
Navàs debatrà sobre el present i el futur de la cultura popular en una taula rodona
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una caminada per descobrir les construccions de pedra seca del municipi
