La Sala d'Exposicions del Centre Cultural el Casino de Manresa va estrenar el 26 d'agost passat, en el marc de la Festa Major, l'exposició Ser arbre, de l'artista manresà Josep Morral. La mostra és una bona ocasió per veure les darreres creacions de l'artista que combinen elements naturals amb pintura acrílica, llapis i imatges digitals. Es pot visitar fins al 24 d'octubre, de dimarts a diumenge i festius de 17.30 a 20.30 h.
Amb motiu de l'exposició i com activitat complementària, l'Ajuntament va organitzar una visita comentada amb l'artista per al dia 18 de setembre a les 6 de la tarda, que ha esgotat totes les places previstes. Per aquest motiu, ofereix una segona trobada amb l'artista per al divendres 24 de setembre, a les 7 de la tarda.
La reserva d'invitacions que a la nova visita comentada s'ha de fer al correu centrecultural@ajmanresa.cat o bé trucant al telèfon 938720171 (de dimarts a diumenge de 17.30 a 20.30 h).
[noticia]99045[/noticia]
Es programa una segona visita comentada a l'exposició «Ser arbre» de Josep Morral
Cultura i Mitjans
La nova visita tindrà lloc divendres 24 de setembre a les 7 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2021 a
les 15:50
Actualitzat el
03 de setembre de 2021 a les
15:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà Santa Anna amb tradició, música i els Strombers aquest cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
400 drons il·luminaran el cel de Manresa abans del Castell de Focs de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
La família Alapont dona una flauta baixa al Conservatori de Música de Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre
-
Cultura i Mitjans
La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles
