Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa torna a imprimir Fals, les cases d'Ernest Molins, un estudi sobre les cases i masos situats dins el territori de l'antic terme de Fals.
L'obra es va posar a la venda el juny del 2009 i ara, per voluntat de l'Ajuntament de Fonollosa, s'ha decidit fer-ne una reimpressió que ja es pot adquirir a la mateix entitat municipal.
El llibre recull l'evolució de quinze masos d'origen medieval i les noranta-tres cases aixecades, la majoria d'elles, durant l'expansió de la vinya dels segles XVIII i XIX, i està estructurat en deu capítols, un per a cadascuna de les zones que té el terme municipal, amb les cases que hi ha en cada un dels nuclis del poble.
Fals, les cases es va nodrir d'un exhaustiu treball de recerca en arxius i registres i també de les aportacions fetes pels mateixos ciutadans del poble.
Es reimprimeix el llibre sobre les cases i masos de Fals
Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa, ha fet una reimpressió del llibre que ja es pot adquirir a la mateixa entitat municipal
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2011 a
les 18:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'ISCRVic tancarà el curs a Manresa amb dues microxerrades sobre ciència, fe, salut i espiritualitat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una caminada per descobrir la Vall dels Horts i el seu patrimoni
-
Cultura i Mitjans
El Festival Espurnes Barroques transforma la plaça Major de Súria en un teatre d'òpera del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
La Mostra de treballs de la gent gran torna a omplir l'Espai 7 del Casino de creativitat
-
Cultura i Mitjans
Cardona recrea amb IA els inicis de la mineria de la potassa en el marc del seu centenari
-
Cultura i Mitjans
La Universitat d'Estiu del Moianès celebrarà la 12a edició amb patrimoni, emocions i indústria
