Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa torna a imprimir Fals, les cases d'Ernest Molins, un estudi sobre les cases i masos situats dins el territori de l'antic terme de Fals.
	
	L'obra es va posar a la venda el juny del 2009 i ara, per voluntat de l'Ajuntament de Fonollosa, s'ha decidit fer-ne una reimpressió que ja es pot adquirir a la mateix entitat municipal.
	
	El llibre recull l'evolució de quinze masos d'origen medieval i les noranta-tres cases aixecades, la majoria d'elles, durant l'expansió de la vinya dels segles XVIII i XIX, i està estructurat en deu capítols, un per a cadascuna de les zones que té el terme municipal, amb les cases que hi ha en cada un dels nuclis del poble.
	
	Fals, les cases es va nodrir d'un exhaustiu treball de recerca en arxius i registres i també de les aportacions fetes pels mateixos ciutadans del poble.
Es reimprimeix el llibre sobre les cases i masos de Fals
Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa, ha fet una reimpressió del llibre que ja es pot adquirir a la mateixa entitat municipal
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 28 d’abril de 2011 a les 18:50
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															