Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa torna a imprimir Fals, les cases d'Ernest Molins, un estudi sobre les cases i masos situats dins el territori de l'antic terme de Fals.
L'obra es va posar a la venda el juny del 2009 i ara, per voluntat de l'Ajuntament de Fonollosa, s'ha decidit fer-ne una reimpressió que ja es pot adquirir a la mateix entitat municipal.
El llibre recull l'evolució de quinze masos d'origen medieval i les noranta-tres cases aixecades, la majoria d'elles, durant l'expansió de la vinya dels segles XVIII i XIX, i està estructurat en deu capítols, un per a cadascuna de les zones que té el terme municipal, amb les cases que hi ha en cada un dels nuclis del poble.
Fals, les cases es va nodrir d'un exhaustiu treball de recerca en arxius i registres i també de les aportacions fetes pels mateixos ciutadans del poble.
Es reimprimeix el llibre sobre les cases i masos de Fals
Zenobita edicions, per encàrrec de l'Ajuntament de Fonollosa, ha fet una reimpressió del llibre que ja es pot adquirir a la mateixa entitat municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2011 a les 18:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC