L'escola La Serreta de Santpedor fa un intercanvi amb alumnes de La Bressola coincidint amb Sant Jordi

Infants de la Catalunya Nord han conviscut dos dies coneixent el poble i compartint la llengua i la cultura

  • Alumnes de les escoles La Serreta i la Bressola han compartit dos dies a Santpedor -
Publicat el 24 d’abril de 2024 a les 13:47
Actualitzat el 24 d’abril de 2024 a les 13:52

Uns 40 alumnes de l'Escola Associativa de la Catalunya Nord La Bressola han fet un intercanvi amb alumnes de La Serreta de Santpedor coincidint amb la diada de Sant Jordi.

Infants de 3r i 4t de primària han conviscut dos dies coneixent el poble i compartint la llengua i la cultura. L'alumnat ha fet una visita a l'Aiguamoll de la Bòbila i han participat en jocs de llengua i contes tradicionals, entre altres activitats.

El mateix dia de Sant Jordi, han visitat la Biblioteca Pare Ignasi Casanovas i la directora els ha fet una petita explicació i els ha regalat dos llibres per a cada una de les classes que han fet la visita. Després, han fet una volta pel barri antic per veure les parades de llibres i roses.

A més, aprofitant que els alumnes de La Serreta fan un projecte treballant l'època medieval, els santpedorencs els han preparat un itinerari i els han explicat curiositats sobre la plaça Gran, la plaça de la Font i la de l'Església.