Espai Ànima obrirà divendres una nova temporada amb un concert gratuït de música clàssica de l'Índia amb el reconegut flautista bagenc Albert G. Galbany acompanyat pel tablista alemany Mario Ersinger a la percussió.
Albert G. Galbany i Mario Ersinger oferiran Notes de la tarda, un concert molt creatiu. Segons la música clàssica o culta de l'Índia, molt lligada a la natura, cada part del dia té la seva música en relació amb la llum, les estacions i l'energia del moment. Les notes de la tarda, en aquest cas raga Madhuvanti, desprenen fermesa, intensitat, disciplina, rigor i esforç com la intensitat de la llum de la tarda. Es tracta d'un treball de reflexió i pau interior on la música és també un joc per alegrar l'esperit a través de la improvisació i la connexió amb els assistents.
El concert tindrà lloc a la sala gòtica de Sant Andreu, Manresa, seu d'Espai Ànima a les 8 del vespre. Per assistir-hi cal reservar plaça al correu electrònic manresaespaianima@gmail.com.
Espai Ànima engegarà temporada divendres amb un concert de música clàssica de l'Ãndia
Anirà a càrrec del flautista bagenc Albert G. Galbany i del tablista alemany Mario Ersinger
ARA A PORTADA
-
Manresa reallotja 43 veïns a l'Alberg del Carme pel col·lapse parcial de l'edifici del carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
-
-
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8 Pere Fontanals
-
El jutjat rebutja els recursos d'administració i PAHC i manté el desnonament del Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
14 de setembre de 2022 a
les 17:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues de Manresa avancen el calendari d'actuacions previstes per al 2026
