La programació d'Imagina't acaba la temporada aquest dissabte, 19 de maig, amb la representació de l'espectacle "El cacauòtic conte del cacau", que es podrà veure al Teatre Conservatori, a les 6 de la tarda, a càrrec de la Companyia Roger Canals.
"El cacauòtic conte del cacau" us convida a viatjar des d'un supermercat, als camps de cultiu del cacau americà, tot narrat amb música, balls, llengua oral i llengua de signes catalana, un espectacle per tothom qui vulgui passar-ho bé!
L'Eduard, que és un pare modern i exemplar, ens el trobem comprant els ingredients per fer un pastís per a l'aniversari del seu fill; al parament de les xocolates però, succeeix una cosa molt màgica i misteriosa que el conduirà a conèixer els productors de la xocolata i la seves vides agredolces; una inesperada sorpresa que li oferirà una altra lectura en les seves opcions de compra.
Les entrades, són a la venda a les taquilles dels Kursaal, per internet i per telèfon, i costen 5€.
El Cacauòtic, el conte del cacau
Dissabte, 19 de maig de 2012 – 18:00 h
Direcció: Marc Pujols
Guió i cançons: Eduard Marcet, Roger Canals i Marc Pujol.
Actors: Roger Canals, Joan Gil, Enric Lluch, Eduard Marcet/Joan Dausà
Espectacle de comerç just dissabte al Teatre Conservatori
Cultura i Mitjans
Interpretació de "El Cacauòtic conte del cacau" a càrrec de Roger Canals i Cia
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Al 'Soc i Seré!' m'he adonat que soc una pèssima estratega; funciono molt millor en equip» Pere Fontanals
-
Política Junts proposa una campanya per detectar infrahabitatges en baixos de Manresa abans de l'hivern Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa proposa incorporar dinamitzadors lingüístics als patis escolars Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres del nou vial del polígon Les Vives de Sant Vicenç a la C-55 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb fira de vins tot el cap de setmana Pere Fontanals
Publicat el
17 de maig de 2012 a
les 08:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Fundació Aigües de Manresa - Junta de la Séquia entra al Cens de foment del català
-
Cultura i Mitjans
L'Any Magí Fàbrega de Súria es tanca amb una xerrada sobre la seva vessant com a jurista
-
Cultura i Mitjans
El periodista Jordi Basté inaugura la temporada del cicle Pessics de Vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Joan Vila Arimany guanya el 24è Concurs de Pintura Ràpida de la Fira de Sant Miquel de Santpedor
-
Cultura i Mitjans
El manresà Ritxi Sorókin presentarà el seu primer poemari a la Papasseit
-
Cultura i Mitjans
La Torre Lluvià acollirà un concert de música clàssica índia pel 20è aniversari de Meandre
