Les entrades per al concert de Manel al Kursaal del dimecres 29 de juny, s’han exhaurit en el temps rècord de 14 minuts. A les 6 de la tarda ha començat la venda, i a les 18:14 h les 803 entrades disponibles a la sala gran del teatre ja estaven totes venudes; la major part per internet.
Serà la segona vegada que actuen al Kursaal
Poc més de dos anys després que fessin al Kursaal un dels seus primers concerts en un gran teatre, el grup barceloní Manel tornarà a la capital del Bages per presentar el seu segon treball, "10 milles per veure una bona armadura", que els ha catapultat a ocupar un lloc preeminent entre els grups de folk de tot l’estat espanyol, líder de vendes i de popularitat.
Manel ja va actuar al Kursaal el 12 de febrer de 2009. Amb entrades exhaurides a la sala petita del Kursaal, l'actuació és va haver de traslladar a la gran. Enmig d’un públic entregat, bon ambient, van presentar el disc del seu debut "Els millors professors europeus" que va acabar amb la peça "Corrandes de la Parella Estable" ja que compta amb corrandes protagonitzades pels propis membres del grup i la participació d'espontanis del públic.
Exhaurides en només 14 minuts les entrades per al concert de Manel al Kursaal
A les 18:14 h d'aquesta tarda de dimarts ja s'havien venut les 803 entrades de la sala gran del teatre
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2011 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sor Lucía Caram obrirà les portes del convent de Manresa a Mercedes Milá per a La 2
-
Cultura i Mitjans
Manresa es converteix en el primer mur polític contra la «segregació lingüística» a l'escola
-
Cultura i Mitjans
El Traspunt estrena a Cardona una comèdia sobre pisos turístics i convivència caòtica
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós premia la imaginació de 193 alumnes al concurs literari Montpetit
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí porta «Estrany riu» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès
