Un total de 125 cardonins i cardonines han participat en el segon bloc del taller de cultura organitzat per l'Ajuntament de Cardona durant els mesos d'abril, maig i juny. El segon bloc d'activitats va organitzar un total de 6 tallers relacionats amb la cuina, l'artesania, la història, la fotografia i les sardanes.
Els tallers amb més participació van ser el de "Cuina per sorprendre", el curs d'història local "Cardona més de mil anys d'història" i el taller d'elaboració de sabons artesanals. L'oferta cultural del taller es va completar amb un curs de fotografia avançada i un curs d'iniciació i un de perfeccionament de sardanes.
D'aquesta manera, el taller de Cultura tanca la seva primera edició havent programat un total de 11 tallers en els quals han participat 210 persones. La regidoria de Cultura de l'Ajuntament ha valorat molt positivament la iniciativa ja que ha permès ampliar i diversificar l'oferta cultural i lúdica del municipi i ha destacat també la bona acceptació que ha tingut entre la població.
Èxit de participació al segon bloc del taller de cultura de Cardona
Un total de 125 persones van participar en algun dels sis tallers relacionats amb la cuina, l'artesania, la història, la fotografia i les sardanes
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2012 a les 17:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal de Manresa tanca el 2025 amb les millors xifres de la seva història
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
