Aquest dijous ha tingut lloc el taller Minerals amb els sentits al Museu de Geologia Valentí Masachs i als laboratoris del TechLab Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) amb una vintena de participants, infants d'entre 6 i 9 anys. El taller ha tingut tant èxit que no s'han pogut atendre totes les peticions.
Des de TechLab Manresa es fomenta l'ús i el coneixement de la ciència i la tecnologia per tal que tothom hi tingui accés. Per aquest motiu, s'ha organitzat amb la col·laboració del Museu de Geologia Valentí Masachs, aquest taller gratuït dirigit a infants de primària el qual compta amb el suport de ProManresa, l'Agència de Desenvolupament de l'Ajuntament de Manresa.
L'objectiu del taller Minerals amb els sentits és iniciar els participants al món dels minerals, ensenyant-los a identificar-los d'una manera fàcil i divertida. Durant el taller també han muntat una caixa per guardar els minerals feta amb una talladora làser.
Èxit del taller sobre minerals de la UPC Manresa
L'activitat ha tingut lloc al Museu de Geologia Valentí Masachs i als laboratoris del TechLab Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2022 a les 17:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
-
Cultura i Mitjans
La nova Cavalcada de Reis de Manresa convenç en escena, però pateix pel fred
-
Cultura i Mitjans
Manresa rep el príncep Assuan i les llargues cues per lliurar la carta als Reis
