Tània Infante, presidenta de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa, definia l'edició d'enguany com a un èxit: "Espectacular, tots els comerços han quedat sorpresos molt positivament per la gran presència de públic. Passades les dotze, un cop acabada la shopping night, la gent encara passejava per la zona".
Una edició amb novetats: més participativa, solidària i amb nous espais

Els carrers s'han omplert per seguir les promocions de la Shopping Night. Foto: Sílvia Rius
En aquesta setena edició s'ha ampliat l'espai dedicat a la Shopping Night, incloent-hi l'espai del mercat del Puigmercadal i de la plaça del mateix per a instal·lar una zona gastronòmica i un espai dedicat als més petits de la casa en el que podien gaudir d'un contacontes en anglès.
L'edició d'enguany ha arribat plena de novetats gràcies a la col·laboració entre el Gremi d'Hostaleria de Manresa i la UBIC una trentena de restaurants i establiments de la zona de la Shopping Night han ofert un menú especial i han convidat als seus clients a participar en el sorteig de diferents vals de regal de la UBIC. Una altra de les novetats més destacades han estat els tallers oferts pels mateixos comerços en els quals es podia aprendre a crear joies, a treballar amb xocolata o a fer galetes entre altres en diferents establiments col·laboradors.

Clientes triant en un comerç. Foto: Sílvia Rius
L'edició d'enguany serà recordada, també, per haver acollit la iniciativa solidària de l'entrepà solidari amb el qual es pretenia recollir fons per a la construcció d'una unitat infantojuvenil psiquiàtrica en l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa.