La nova temporada de teatre al Kursaal arrencarà amb l'estrena a la Sala Petita de La nit just abans dels boscos, el 14 de setembre, l'adaptació de l'obra de Bernard-Marie Koltès que combina teatre i música a càrrec dels navarclins Jaume i Anna Costa. El text guanyador del IIn torneig de Dramatúrgia de les Illes Balears, Abans que arribi l'Alemany de Marta Barceló, es podrà veure el 21 de setembre en el marc del Dia Internacional de l'Alzheimer. Serà el primer dels tres muntatges de l'abonament del Toc de Prop d'aquesta temporada, que inclourà també Fairfly de Joan Yago (30 de setembre), un divertit espectacle de La Calòrica entorn la bombolla de l'emprenenedoria i sobre la distància entre allò que ens proposem i allò que acabem fent. I finalment tancarà el Toc de Prop de la Sala Petita la comèdia de Molière Les dones sàvies, que es podrà veure el 2 de novembre, amb Enric Cambray i Ricard Farré.
Dins del Cicle KM0, l'11 d'octubre a la Sala Petita, es podran veure dues sessions (17h i 21h) de L'hostal de la Glòria de Josep Maria de Sagarra, a càrrec del Grup Escènic Nostra Llar del Casal Parroquial del Poble Nou de Manresa. La Cia La Nona Teatre portarà el 10 de novembre també a la Sala Petita l'espectacle Palabras de Miguel, un homenatge al poeta Miguel Hernández interpretat per José Manuel Garzón i amb la música de José Galiana. EL 16 de novembre tancarà la programació de la Sala Petita Fred del santpedorenc Agustí Franch, amb una commovedora història que explica l'angoixa d'una família andorrana de principis dels anys 40 que es troba amb l'arribada d'uns refugiats jueus a casa.
Pel que fa a la Sala Gran del Kursaal, la propera temporada acollirà tres grans espectacles, a part dels 4 que estan inclosos dins de l'abonament de teatre. El 25 de novembre es podrà veure Homes, la comèdia musical, de Sergi Belbel i Carol López, que s'inspira en el fenomen teatral Homes de les T de Teatre i que ara arriba al Kursaal amb les interpretacions d'Anna Barrachina, Agnès Busquets, Alba Florejachs, Mireia Portas i Glòria Sirvent. Qui també serà a la Sala Gran seran Faemino y Cansado, que tornen al Kursaal l'1 de desembre amb el seu nou espectacle, Quien tuvo retuvo. I finalment el 10 de desembre, el veterà actor José Sacristán pujarà per primera vegada a l'escenari del Kursaal amb l'obra Muñeca de porcelana de David Mamet.
A la venda el dimarts, 4 de juliol a les 18.00 h
Les entrades per a tots aquests espectacles es posaran a la venda el dimarts, 4 de juliol a les 18h a les taquilles del Kursaal, i per internet.
L'abonament del Toc de Prop costarà 30 euros (un estalvi de 23 €, ja que les 3 obres que el formen –Abans que arribi l'alemany, Fairfly i Les dones sàvies- tenen un preu de 18 € cadascuna).
Faemino y Cansado, «Homes» i José Sacristán seran protagonistes del teatre del Kursaal
Cultura i Mitjans
La Sala Petita acollirà també vuit obres més
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
16 de juny de 2017 a
les 18:57
Actualitzat el
16 de juny de 2017 a les
19:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
