Aquest diumenge dia 5 de maig, a les 12 del migdia, l'Espai Plana de l'Om de Manresa acollirà Màscares, una lectura dramatitzada de textos de l'escriptor, professor i activista cultural manresà Lluís Calderer; amb motiu del seu 80è aniversari, que faria el proper 7 de maig de 2024.
La lectura dramatitzada anirà a càrrec de la Companyia del teatre dels somnis, amb dramatúrgia i direcció de Faig Teatre, grup del qual Calderer va ser impulsor i director. Hi on hi intervindran Teti Canal, Mireia Cirera, Pep Garcia-Pascual, Jaume Huch i Anna Selga.
El muntatge ja es va estrenar el 13 de desembre passat al Globus Bar, dins dels actes que la comissió Calderer va organitzar per retre-li homenatge, en una sessió que va omplir l'espai de gom a gom.
Les entrades per veure Màscares, que tenen un preu de 6 euros, estan disponibles a les taquilles del Kursaal i per internet.