La sala gran del Kursaal acollirà en tres funcions (dissabte a les 17.30h i 20 h i diumenge a les 18h) la comèdia FitzRoy, escrita per Jordi Galceran, dirigida per Sergi Belbel i interpretada pel quartet d'actrius format per Sílvia Bel, Sara Espígul, Míriam Iscla i Natalia Sánchez.
Per donar el tret de sortida a l'abonament del Toc de Teatre arriba al Kursaal aquesta història de quatre dones alpinistes que hauran de superar tota mena d'obstacles per assolir el cim del FitzRoy, una muntanya situada al camp de gel de la Patagònia sud, entre Argentina i Xile, una de les vies d'escalada més complicades del món i mai assolida per una cordada femenina.
A mitja ascensió, el mal temps ha fet aturar les quatre escaladores i, mentre esperen que les condicions millorin, arrecerades en un sortint de la roca, sorgeixen problemes inesperats que les fan dubtar de si tirar endavant l'ascensió o rendir-se. Continuar significaria assumir riscos que no havien previst i que poden posar en perill les seves vides, rendir-se seria renunciar a la possibilitat d'assolir una fita que potser no podran repetir mai.
La funció de dissabte 23 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda serà una sessió de teatre accessible i es podrà seguir a partir de sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d'un sistema de receptors i també bucle magnètic i amplificació de so.
A hores d'ara, queden poques entrades per assistir a alguna de les funcions de FitzRoy d'aquest cap de setmana al Kursaal. Les entrades tenen un preu de 28 euros (26 euros per a majors de 65 anys, carnet Galliner i 6 euros per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.
«FitzRoy», la nova comèdia de Jordi Galceran, arriba aquest cap de setmana al Kursaal en tres funcions
La protagonitzen les actrius Sílvia Bel, Sara Espígul, Míriam Iscla i Natalia Sánchez
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de setembre de 2023 a
les 22:45
Actualitzat el
21 de setembre de 2023 a les
22:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues mostres als centres cívics se sumen als 50 anys de Foto Art Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Trajectòries Singulars» mostra el talent creatiu de tres artistes d'Ampans
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per al lliurament de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural a Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu premia Vanessa Toro i consolida la fotografia com a cura
-
Cultura i Mitjans
Un alumne de l'Oms i de Prat entra al Programa ARGO de la UAB amb un projecte televisiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa impulsa un projecte de memòria oral per recuperar la història del tèxtil local
