
Cap de setmana festiu al nucli de Galera (Gaià) que celebra la seva festa major amb un seguit d'actes on els balls en seran els principals protagonistes, tot i que els menuts també tindran el seu espai per a fruir-ne
El dissabte a 2/4 de 5 de la tarda hi haurà la festa de l'escuma que s'acabarà amb una xocolata per a tots els presents. A les 9 del vespre hi haurà una nova edició de Galera és música, una mostra on uns 10 instrumentistes de tot tipus i edats interpreten diverses peces. A 2/4 d'11 començarà el ball de nit amenitzat per Gèmini Sons i a l'1 de la matinada serà el torn pel jovent amb gresca amenitzada pels DJ's Sala, Boix i Tito.
El diumenge, a 2/4 de 6 de la tarda, l'hípica La cometa farà una passejada amb ponis i cavalls pels voltants del poble, i a 2/4 de 8, Joan Vilandeny posarà punt final a la festa que cada any organitza l'associació de veïns de Galera.