Geronimo Stilton promocionarà el seu espectacle aquest diumenge al Parc de l'Agulla
Aquest diumenge, Geronimo Stilton visitarà la festa major de Manresa de mà del Teatre Kursaal. Així, diumenge a la tarda, entre les 6 i les 9 del vespre, el doble del "Geronimo Stilton" es passejarà pel Parc de l'Agulla i saludarà tots els nens i nenes que pugin al Parc a jugar amb els inflables de l'activitat "Infla't de jugar" i a veure el Castell de Focs.
El musical "Geronimo Stilton", protagonitzat per aquest intrèpid ratolí periodista, farà parada a la sala gran del Kursaal els dies 26 i 27 de novembre, dins de la programació del Petit Kursaal, en 4 funcions.
Les actuacions del Kursaal tancaran la gira que aquesta tardor portarà l'espectacle a les poblacions de Reus, Sabadell, Girona, Vic, Terrassa, Granollers, Mataró, Lleida, Viladecans i l'Hospitalet de Llobregat.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2011 a
les 16:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellbell acull una cerimònia de dansa conchera en honor a la Verge de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat convida a «sobrevolar» la Lluna amb una experiència en tres dimensions
-
Cultura i Mitjans
Pere Arquillué i Toti Soler porten «Coral Romput» al Casal Cultural de Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
Emma Vilarasau, Jordi Boixaderas i Mercè Aránega porten «Els fills» al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Albert Pla i en Peyu tornen al Kursaal amb «Hamlet» amb totes les entrades exhaurides
-
Cultura i Mitjans
Sardanes per Sant Jordi al pati del Kursaal amb la Cobla Ciutat de Manresa
