La pluja de mitja tarda ha portat música al local de NacióManresa aquest dimarts. Tres estudiants de Periodisme de la facultat de Comunicació de la UAB i Jo Jet i Maria Ribot s'han refugiat a les oficines del carrer Cap del Rec per gravar part d'una entrevista coronada per la interpretació de la seva peça "Pit-roig".
Els estudiants tenien previst gravar la peça a l'exterior, però la pluja els ha portat a muntar un set improvisat a NacióManresa. El treball, que es presentarà a la facultat el 6 de juny, és per a l'assignatura de Periodisme Cultural que imparteix David Vidal, creador de Somatents.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
22 de maig de 2018 a
les 18:14
Actualitzat el
22 de maig de 2018 a les
18:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
