El Carnestoltes torna aquest dissabte a Sant Salvador de Guardiola. Foto: AjSSGEl pavelló municipal de Sant Salvador de Guardiola serà l'escenari principal dels actes del Carnestoltes, que tindrà lloc aquest dissabte, 8 de març, després de la tradicional rua que omplirà de comparses i disfresses els carrers del poble. El programa d'actes, organitzat des de la Regidoria de Cultura i Festes de l'ajuntament, inclou animació infantil i xocolatada, concurs de disfresses i ball de Carnestoltes.
Les ganes de festa de petits i grans omple cada any els carrers de Sant Salvador de Guardiola amb la tradicional rua de Carnestoltes que comença a les 5 de la tarda al pavelló municipal. Totes aquelles persones i grups que hi vulguin participar podran fer la inscripció prèvia, una hora abans de començar, a l'interior del pavelló. En un recorregut amenitzat pel grup La Xaranga, la rua es passejarà pels carrers del Nou Vial, passatge de l'Amistat, Víctor Català, Santiago Russinyol, avinguda de la Generalitat i els carrers La Creu, de Dalt i Marganell fins el pavelló, on els més petits ja tindran a punt la seva festa i el berenar, a base de xocolata desfeta.
A ¼ de 8 del vespre arrencarà el ball de Carnestoltes, amenitzat pel grup Black&White fins a 2/4 de 9, moment en el qual es farà un recés per tal d'entregar els premis del concurs de disfresses. Com cada any, el jurat triarà les millors propostes individuals i en comparsa per a cada una de les categories: infantil i adult. Els requisits del concurs estableixen un mínim de 6 persones per a aquells grups que vulguin optar al concurs en l'apartat de comparsa. Després de l'entrega de premis, es reprendrà el ball. Durant la festa hi haurà servei de bar per a totes aquelles persones que vulguin fer un mos sense haver d'interrompre la celebració.
