El director del Festival Internacional de Cinema de Drets Humans de Sucre (Bolívia), Humberto Mancilla, parlarà a Sant Fruitós de Bages sobre la petjada que va deixar en el setè art el jesuïta sanfruitosenc Lluís Espinal en la conferència Lluís Espinal: Cinema i drets humans, encara present avui dia.
Mancilla parlarà sobre els trets distintius del cinema al seu país, que conserven encara els trets distintius de crítica social i drets humans que va deixar el jesuïta.
Aquesta proposta se celebrarà el dijous, coincidint amb l'aniversari de l'assassinat d'Espinal el 21 de març de 1980 a La Paz (Bolívia). La xerrada serà a les 7 de la tarda al Teatre Casal Cultural i no és necessari inscriure's prèviament.
Humberto Mancilla parlarà a Sant Fruitós sobre el llegat de Lluís Espinal en el cinema dels drets humans
Serà aquest dijous al Teatre Casal Cultural, coincidint en el dia de l'assassinat del jesuïta santfruitosenc
Ara a portada
-
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi 2025: aquestes són les 73 novetats literàries d'autors del Bages i el Moianès Aina Font Torra
-
Cultura i Mitjans El centre de Súria s'omple de música i festa en l'inici de les Caramelles Redacció
-
-
Esports El Baxi Manresa continua la caça del play-off davant un Bàsquet Girona en alça Xavier Sucarrats
Publicat el 18 de març de 2024 a les 17:59
Actualitzat el 18 de març de 2024 a les 18:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Súria recorda el somni de l'Olimpíada Popular amb una exposició a Cal Balaguer del Porxo
-
Cultura i Mitjans El cicle Per Sant Jordi, llibres de casa de Súria acaba amb les darreres presentacions de proximitat
-
Cultura i Mitjans La Beca de Recerca Museu del Barroc de Catalunya agafa el relleu al Premi Pare Ignasi Puig i Simon
-
Cultura i Mitjans Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?