[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=8HSQgmoBwHE[/youtubedestacat]
La programació per a públic familiar d'Imagina't torna aquest proper diumenge, 10 de setembre a les 6 de la tarda, a sala gran del Kursaal amb l'espectacle musical En Joan sense por i la casa encantada, a càrrec de la companyia La Roda Produccions.
Sota la direcció de Dani Cherta, el muntatge -una aventura musical terroríficament divertida- s'adreça a nens i nenes a partir de 5 anys. A En Joan sense por i la casa encantada, la família Martín està preocupada; el seu fill, en Joan, no sap què és la por. Per poder enfrontar-s'hi directament, la família contracta una agència d'aventures que els organitzarà un fantàstic cap de setmana en una casa encantada.
Acabarà, en Joan, coneixent la por? Fantasmes, monstres, malediccions... tot és a punt per poder gaudir d'una aventura terroríficament divertida a ritme de musical!
Les entrades per veure el musical tenen un preu de 12 euros (10 euros amb carnet Imagina't) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Imagina't estrenarà temporada diumenge amb «En Joan sense por i la casa encantada»
L'espectacle, que és a càrrec de la companyia La Roda Produccions, es podrà veure a la sala gran del Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2023 a les 20:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants