[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=8HSQgmoBwHE[/youtubedestacat]
La programació per a públic familiar d'Imagina't torna aquest proper diumenge, 10 de setembre a les 6 de la tarda, a sala gran del Kursaal amb l'espectacle musical En Joan sense por i la casa encantada, a càrrec de la companyia La Roda Produccions.
Sota la direcció de Dani Cherta, el muntatge -una aventura musical terroríficament divertida- s'adreça a nens i nenes a partir de 5 anys. A En Joan sense por i la casa encantada, la família Martín està preocupada; el seu fill, en Joan, no sap què és la por. Per poder enfrontar-s'hi directament, la família contracta una agència d'aventures que els organitzarà un fantàstic cap de setmana en una casa encantada.
Acabarà, en Joan, coneixent la por? Fantasmes, monstres, malediccions... tot és a punt per poder gaudir d'una aventura terroríficament divertida a ritme de musical!
Les entrades per veure el musical tenen un preu de 12 euros (10 euros amb carnet Imagina't) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Imagina't estrenarà temporada diumenge amb «En Joan sense por i la casa encantada»
L'espectacle, que és a càrrec de la companyia La Roda Produccions, es podrà veure a la sala gran del Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2023 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor dona el tret de sortida a cinc dies de Festa Major amb més de 40 activitats
-
Cultura i Mitjans
«És una cal·ligrafia per salvar vides»: el registre de guerra de l'hospital de Manresa veu la llum
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós escull els cartells de la Festa Major i el Batibull d'aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
El Festival Dimbaya omplirà la plaça Europa de Manresa amb cultura africana i afrobeat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós declararà Can Figueras com a Bé Cultural d'Interès Local
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà dissabte l'espectacle de circ i humor «Antipasti»
