La cigala i la formiga es podrà veure dissabte al Conservatori. Foto: Promocional
El Teatre Conservatori acollirà aquest dissabte a partir de 2/4 de 6 de la tarda l'espectacle de titelles "La Cigala i la formiga", a càrrec de la Companyia Xip Xap.
"La Cigala i la formiga" ens convida a viatjar per totes les estacions de l'any: quan les fulles dels arbres canvien de color i cauen, quan comença a nevar i quan tornen a cantar els ocells amb la primavera.
Les entrades per als espectacles d'Imagina't costen 7 euros (5 amb el carnet d'Imagina't) i es poden comprar al teatre Kursaal, per telèfon (938723636) i Internet, i un ahora abans de la representació a les taquilles del Conservatori.
Dissabte, 26 de febrer a les 17:30 h - Teatre Conservatori
LA CIGALA I LA FORMIGA. Cia. Xip Xap
Direcció: Jaume Belló
Titellaires músics: Imma Juanos, Víctor Polo i Oriol Planes Ritxi
Sinopsi:
Amb La Cigala i la Formiga us convidem a viatjar per totes les estacions de l'any: quan les fulles dels arbres canvien de color i cauen, quan comença a nevar i quan tornen a cantar els ocells amb la primavera.
Ajudats per les cançons, veurem una història que parla de l'amistat, de les diferents maneres de veure la vida i de com encarar-la... buscant l'ofici que més ens agradi. La faula de La Cigala i la Formiga té un final de faula tradicional, com ja el van escriure tots els autors. I això és el que us volem contar... O potser no!
Espectacle de titelles.
http://www.xipxap.cat/ca/titelles/la_cigala_i_la_formiga
Més informació a: www.imaginat.cat i a www.kursaal.cat
Imagina't porta la faula de la cigala i la formiga al Conservatori
Cultura i Mitjans
Es podrà veure dissabte a les 17:30 h i va a càrrec de la companyia Xip Xap
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
24 de febrer de 2011 a
les 19:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
