L'Espai Plana de l'Om acollirà aquest dissabte, 26 de març a les 17 h, l'espectacle Miranius de la Cia de Paper dins de la programació d'Imagina't. Miranius és un muntatge de titelles sobre la coexistència de diverses espècies animals, i sobre les conseqüències que hi té l'empremta humana.
A Miranius, les bestioles comparteixen un tros de terra la riba d'un riu. Cadascuna amb el seu niu, el seu cau, el seu catau. De vegades com veïnes ben avingudes, d'altres no tant.
Un bon dia hi arriba una nova espècie, la humana. Una pagesa que també hi fa el seu niu: una barraqueta de canya i fang. Amb el pas dels anys, però, aquell niu humà anirà creixent. Com s'ho faran les bestioles per continuar vivint en aquell indret?. L'espectacle tindrà una durada de 50 minuts, amb la música de Núria Lozano i amb el titellaire de Joan Alfred Mengual.
Les entrades per veure Miranius, recomanada a partir de 3 anys, tenen un preu de 8 euros (6 euros amb el carnet d'Imagina't) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet. Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l'ús de mascareta durant tota la funció.
[h3]Trobada de la Fundació Xarxa a Manresa[/h3]
Aquest espectacle s'inclou dins de les activitats organitzades per la Fundació Xarxa, que el mateix dissabte 26 de març ha programat una trobada a Manresa. La cita començarà a les 10 del matí amb una benvinguda amb un esmorzar gratuït i acompanyat amb l'espectacle Le petit Theatre ambulant. Tot seguit hi haurà una reunió del patronat, oberta a tot el voluntariat. En paral·lel a la reunió, hi haurà tallers amb materials i amb l'opció d'una visita guiada per Manresa. Per continuar, un debat obert moderat, i després de dinar, l'espectacle Miranius. La trobada es clourà amb una batukada.
La Fundació Xarxa és una entitat sense ànim de lucre que, des de l'any 1995, acosta la cultura a través del teatre familiar i les arts escèniques a diferents pobles d'arreu de Catalunya.
Actualment, la Fundació compta amb més de 300 voluntaris que integren una cinquantena de grups locals actius repartits pel territori, i que treballen amb l'objectiu d'oferir una programació estable de diferents disciplines artístiques, als seus respectius municipis. La defensa de la llengua i la cultura catalanes, la solidaritat, i la cohesió social formen part de l'essència de l'entitat i de la tasca que desenvolupem des de fa 25 anys.
El proper espectacle de la programació d'Imagina't serà el dissabte, 9 d'abril al Teatre Conservatori amb l'espectacle El llop i les set cabretes de la companyia Xip-Xap.
Imagina't porta l'espectacle de titelles «Miranius» a la Plana de l'Om dissabte
És un espectacle de la Cia de Paper recomanat a partir de 3 anys
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 25 de març de 2022 a les 16:48
Actualitzat el 25 de març de 2022 a les 16:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre