[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=X8JaN_jzRcU[/youtubedestacat]
El Teatre Conservatori acollirà, el dissabte 13 d'abril a 2/4 de 6 de la tarda, Blowing de la companyia Múcab Dans, un espectacle de dansa adreçat a públic familiar inclòs dins del programa d'activitats de la 6a edició del Festival Batecs de Dansa que se celebrarà a Manresa des 12 al 14 d'abril.
Blowing és un espectacle visual, innovador i poètic de dansa, música en directe i interacció multimèdia, una producció de la companyia Múcab Dans, dirigida pel coreògraf Toni Mira. Com en els seus anteriors espectacles, la companyia segueix utilitzant la dansa, la música en directe i la tecnologia multimèdia, llenguatges que formen part del seu ADN.
A Blowing viurem el viatge d'una petita espora que té una missió: complir el desig de la Yuri. Un viatge a través del vent, ple d'aventures i situacions en què trobarem les respostes a totes aquestes preguntes... o no! Serà un viatge visual, poètic i innovador, on la dansa, la música en directe i la tecnologia ens convidaran a volar per un món fantàstic, màgic i absurd.
Les entrades per veure Blowing tenen un preu de 10 euros (8 euros amb carnet d'Imagina't) i es podran comprar a partir de demà dimarts, 13 d'abril a partir de les 11 del matí a les taquilles del teatre Kursaal i per internet.
[naciomanresa]
Imagina't portarà el 13 d'abril al Teatre Conservatori «Blowing», inclòs dins del Festival Batecs
És un espectacle visual, poètic i innovador de la companyia Múcab Dans, amb dansa, música en directe i tecnologia
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 12:21
Actualitzat el 12 de febrer de 2024 a les 12:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'empresa manresana Crostars Aerial Shows enlluerna Barcelona amb 400 drons
-
Cultura i Mitjans L'UCE clourà a Manresa amb una mirada crítica i plural sobre el sistema educatiu
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals
-