La programació per a públic familiar d'Imagina't tornarà aquest dissabte, 17 de setembre a 2/4 de 6 i a les 7 de la tarda, a l'Espai de la Plana de l'Om amb l'espectacle de titelles Patufet de la Cia La Puntual. L'espectacle, recomanat a partir de 2 anys, ja ha exhaurit totes les entrades per a la primera sessió, però encara en queden algunes per a la sessió de les 7 de la tarda.
En Patufet és un nen molt, molt petit. Tan petit que dorm en una llauna de sardines i que pot amagar-se sota una col. Tan petit que els seus pares tenen por que si va sol pel carrer, la gent no el vegi i... xaf! Però també és molt espavilat, valent i tossut!
Aquest matí, quan s'ha llevat, en Patufet ho ha vist claríssim: avui serà un dia ple d'aventures!
Les entrades per veure Paufet, tenen un preu de 8 euros (6 euros amb Carnet Imagina't) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
El proper espectacle de la programació d'Imagina't serà el dissabte 22 d'octubre a 2/4 de 6 de la tarda al Teatre Conservatori amb l'espectacle L'aventura d'avorrir-se de la Cia Estaquirot Teatre.
[noticia]105180[/noticia]
Imagina't portarà les titelles de «Patufet» dissabte a l'Espai de la Plana de l'Om en dues sessions
Encara queden algunes entrades per a la sessió de les 7 de la tarda
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 15 de setembre de 2022 a les 19:00
Actualitzat el 15 de setembre de 2022 a les 19:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys
-
Cultura i Mitjans Ja es coneixen els guanyadors del concurs de fotografia Flor de Sol 2025