La companyia De Parranda porta a Manresa Banquet d'històries. Foto: Promocional
El Teatre Conservatori acollirà aquest dissabte a partir de 2/4 de 6 de la tarda l'espectacle "Banquet d'històries", a càrrec de la Companyia de Parranda; i dins de la programació d'Imagina't d'aquesta temporada.
L'espectacle ens parla de Mateu Garrigosa, un avi que està sol en un banc d'un parc el dia del seu aniversari. Rep la visita sorpresa de la seva néta, que li regala... tot un dia sencer perquè li expliqui les seves històries! Però les sorpreses no acaben aquí... Finalitzarà els seus records fent una pel·lícula d'espies.
Els De Parranda recuperen aquest muntatge, presentat ja fa deu anys, per celebrar el seu desè aniversari. Amb text de Joel Grau i Clara Gavaldà i De Parranda, i els intèrprets Mónica Torra, Joan Cirera i Joel Grau.
L'espectacle parla de les relacions amb la gent gran com tan oportunament han fet tantes i tantes companyies durant aquests últims temps.
Les entrades per als espectacles d'Imagina't costen 7 euros (5 amb el carnet d'Imagina't) i es poden comprar al teatre Kursaal, per telèfon (938723636) i Internet, i un ahora abans de la representació a les taquilles del Conservatori.
Trobareu més informació a: www.imaginat.cat i a www.kursaal.cat
Imagina't proposa «Banquet d'històries», de la manresana De Parranda
L'espectacle es podrà veure dissabte a les 17:30 h al teatre Conservatori
ARA A PORTADA
-
Els docents tancats a Manresa denuncien que la direcció d'Educació no assumeix compromisos Pere Fontanals
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
-
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
Publicat el
28 d’abril de 2011 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola d'Art de Manresa obre inscripcions per a les proves d'accés als cicles formatius
-
Cultura i Mitjans
Manresa serà seu de la desena edició del Premi BBVA de Música amb 104 joves talents
-
Cultura i Mitjans
Cardona programa més de 250 visites guiades per Setmana Santa
-
Cultura i Mitjans
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presenta «Cau», una experiència escènica immersiva sobre la fragilitat i el penediment
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós inaugura una exposició sobre Quila-Quila fruit de l'agermanament amb Sucre
