L'assemblea general ordinària de l'Agrupació Cultural del Bages que s'ha celebrat aquest dissabte ha escollit Imma Torrecillas Gómez com a nova presidenta de l'entitat. Torrecillas, que fins ara era vicepresidenta, agafa el relleu de Núria Soler Cunill, que ha ocupat el càrrec els darrers quatre anys.
En els parlaments, Núria Soler ha agraït el suport que ha rebut al llarg d'aquests anys tant per part de la seva junta com dels socis de l'entitat. Imma Torrecillas, per la seva part, ha afirmat que enceta el mandat "amb respecte i il·lusió".
L'Agrupació Cultural del Bages es troba en un bon moment, immersa de ple en la capitalitat de la sardana de Manresa, preparant un nou projecte trencador de l'Esbart Manresà i començant a preparar l'aniversari de la Trobada de Cantaires d'Havaneres, que enguany arriba a la quarantena edició.
Imma Torrecillas, nova presidenta de l'Agrupació Cultural del Bages
Substitueix Núria Soler, que ha ocupat el càrrec els darrers quatre anys
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2024 a les 21:19
Actualitzat el 24 de març de 2024 a les 21:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa