Diorama pessebrista a Moià. Foto: CIC Moià
Organitzada per l'Associació de Pessebristes de Moià i coincidint amb la II Fira del Tió s'ha procedit a inaugurar l'Exposició anyal de Diorames, que com la fira, també arriba a la segona edició pel que fa referència a la iniciació al pessebrisme, on un grup molt nombrós d'infants porten més de tres mesos aprenent aquesta tècnica pessebrista.
Enguany hi ha hagut una molt nombrosa participació, tant de grans ja veterans en la confecció dels diorames, com el jovent aprenent, destacant la gran qualitat de les obres exposades.
Inaugurada l'exposició de diorames de Nadal de Moià
Durant tres mesos un grup d'infants ha après la tècnica pessebrista
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2010 a les 12:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major